خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 08:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قاسمی پور:

اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی مریوان و سروآباد اختصاص پیدا می کند

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی مریوان و سروآباد اختصاص پیدا می کند.

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا به همراه جمعی از نمایندگان استان دیدار و گفت و گویی با رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشتیم که در این بر ضرورت نوسازی ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر و بروزرسانی تجهیزات لجستیکی تاکید شد.



وی افزود: همچنین از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به افزایش پایگاه های امدادی، بهبود وضعیت معیشتی امدادگران و نجات گران تاکید شد تا این مطالبات بسیار مهم در دستور کار قرار گیرند  و ناگفته نماند در این نشست از حضور تمام قد هلال احمر در جاده های کشور در ایام عید نوروز و امدادرسانی نیز تقدیر و تشکر شد. 



نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: اخیرا نیز رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به حوزه انتخابیه سفری داشتند و از نزدیک در جریان کاستی ها و پروژه های آموزشی قرار گرفتند تا اعتبارات لازم در جهت تکمیل  این پروژه ها در نظر گرفته شده شود.



این نماینده مردم در مجلس گفت: ریاست سازمان نوسازی مدارس نیز در این سفر ارتقای سرانه فضای آموزشی شهرستان مریوان و سروآباد را امری ضروری دانست و تاکید کردند که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی اعتبار لازم تخصیص خواهد یافت./



پایان پیام

  • کد خبر : 359998
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار